loading...
گردشگری|اماکن گردشگری،ترکیه،دبی،تایلند,روسیه,قبرس,هند,مالزی
پارسا صالحی بازدید : 59 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

  مدت اقامت :3شب و4روز(قابلیت رزرو تور 1شب تا 20شب)

  خدمات آژانس :بلیط هواپیمایی اطلس گلوبال-هتل با صبحانه-ترانسفر فرودگاهی-یک گشت شهری با ناهار-بیمه مسافرتی.
  مدارک لازم :کپی پاسپورت با 6 ماه اعتبار.
  توضیحات :

***پکیج با پایین ترین نرخ کلاس پروازی بسته شده در صورت تغییر کلاس پروازی مابه تفاوت به پکیج اضافه میگردد***

 
  امکانات تور :
   1.بیمه مسافرتی  
   2.راهنمای تور 
   3.ترانسفر فرودگاهی  
  4.گشت شهری
   5. 30 کیلو بار
برای اطلاعات بیشتر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید.

رزرو تور آنتالیا

 
 
پارسا صالحی بازدید : 63 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

حمام رومي آنتاليا

 

 

 

وجود آثار باستاني به جاذبه گردشگري آنتاليا ترکيه کمک بسياري نموده است ،حمام رومي آناليا داراي فضاي آرامش بخشي است. علاوه برآن کليه امکانات تفريحي و آسايشي نيز در اين منطقه وجود دارد. در اين حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده مي شود مجموعه اي از بهترين آثار باستان شناسي گرد هم آورده شده است. اين حمام که از ديدني هاي آنتاليا ست ، در شرق منطقه سيده-دش و در ميان جنگل هاي درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تيتريين گل به معناي گل لرزان با (پرچم آبي و داراي ساحل آرام) و(کيزيل آگاچ) بوده قرار گرفته است که به دليل دارا بودن سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسيار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

پارسا صالحی بازدید : 151 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

رودخانه ماناوگات

 

 

رودخانه ماناوگات رودخانه ای است بي نظير که از جنوب کوه هاي طرس جاري ميشود و به در ياي مديترانه ميپيوندد . بهترين راه بازديد از اين رودخانه گشت با کشتي است که از کنار شهر زيباي سيده عبور مي کند و فرصتي براي بازديد از مناظر ديدني اطراف را به ارمغان مي اورد . همچنين مسافران اين کشتي زماني براي شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دريا ي مديترانه را در بر خواهد داشت . زمان تاسيس ماناوگات به طور دقيق روشن نيست ، اما200-150  سال قبل از ميلاد تخمين زده مي شود . چنانچه از مدارک فهميده مي شود ، حمل بار و انسان از روزگاران اوليه تا سالهاي اخير بر روي رودخانه ماناوگات انجام شده است. ماناوگات در سال 1913 يک روستاي جمهوريه ترکيه شد. آبشار ماناوگات در 4 کيلومتري شمال ماناوگات واقع شده است. يکي از نقاط زيباي مورد علاقه ترکها و همچنين بازديدکنندگان خارجي . اينجا زير درختان صنوبر ، شما مي توانيد از يک ناهار عالي درست شده از فزل آلاي کبابي ، خيسانده شده در شراب سفيد لذت ببريد. تقريبا 3 کيلومتر دورتر شما به شيهلار مي رسيد (Shihlar) . از آنجا يک پباده روي ساده يک ساعته به سايت باستاني سلوکيا مي رسيد.

پارسا صالحی بازدید : 125 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

مسجد كنگره دار  (YIVLI MINARE)

 

ييولي ميناره لي توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتاليا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كرد.                                                                                                                                                                                                                                  

پارسا صالحی بازدید : 161 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

 غار کارائين

يکي ديگر از مناطق ديدني آنتاليا غار کارائين است که در فاصله 30 کيلومتري شهر آنتاليا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصيات در خورتوجه اين مکان تعلق آن به دوران پارينه سنگي است. اين غار از جمله قديميترين مکانهاي سکونت انسانها در کشور ترکيه مي باشد.اين مکان داراي يک ورودي مجزا است که با نور خورشيد روشن مي شود و در ادامه به 3 تالار بهم پيوسته منتهي ميگردد. در داخل غار، يک موزه کوچک در کنار درب ورودي اين غار قرار دارد که برخي از آثار باستاني که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد را به نمايش مي گذارد.

پارسا صالحی بازدید : 107 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)
 

آبشار دودن

 
در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودالدر اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر دبي آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16تر مکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.
   
 
پارسا صالحی بازدید : 149 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

 برج ساعت

برج ساعت هم نمادي ديگر از اين شهر است که هم چنان در ميدان کاله کاپيسي به عنوان سمبل صلابت و پايداري جاي خود را در اين شهر قديمي حفظ کرده است. پارکهاي آتاتورک و کاراعلي اوغلو با آن گلهاي زيبا و رنگارنگ، آبهاي درخشان اطراف خليج و کوههاي زيبا  با مناظر نادر خود همگي وسيله اي است تا اين شهر را به يک تفريگاه زيبا و مشهور تبديل نمايد. 

 

 

 

                                                    

درباره ما
اماکن گردشگری در تمامی نقاط از جمله ترکیه,دبی,تایلند,روسیه,قبرس,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 16,966
  • کدهای اختصاصی