loading...
گردشگری|اماکن گردشگری،ترکیه،دبی،تایلند,روسیه,قبرس,هند,مالزی
پارسا صالحی بازدید : 126 شنبه 16 بهمن 1395 نظرات (1)

هتل مکس رویال بلک آنتالیا، Maxx Royal Belek Golf Resort، هتلی بسیار لوکس در منطقه ی بلک آنتالیا است. این هتل مجلل دارای 7 استخر، 5 رستوران و ساحلی مدیترانه ای می باشد. همچنین یک شهر بازی و یک زمین گلف 18 گوداله داخل مجموعه ی هتل قرار دارند.

سوئیت های شیک هتل مکس رویال بلک با رنگ هایی آرامش بخش تزئین شده و فضایی گسترده دارند. هر اتاق مجهز به کفپوش های چوبی، تلویزیون ال سی دی و مینی بار است.

رستوران های هتل مکس رویال بلک انواع غذا های بین المللی از جمله غذا های ژاپنی، مدیترانه ای، یونانی و ترکی را سرو می کنند. بهترین مکان جهت صرف نوشیدنی های گوارا، 13 کافه ی هتل هستند که هر کدام طراحی خاص خودشان را دارند. کافه ی آزورا 7 روز هفته به صورت 24 ساعته باز می باشد. کافه ی چاکلِتیِر شکلات های خوش طعم خانگی و شیرینی پزی لو میلانژ انواع دسر ها و کیک ها را ارائه می دهند.

مرکز آبگرم مکس رویال شامل اتاق های ماساژ، خدمات درمانی پوست و یک حمام سنتی ترکی می باشد. تیم سرگرمی مرکز آبگرم مکس رویال فعالیت هایی روزانه را برای مهمانان تدارک دیده اند. ورزش های آبی در کنار ساحل خصوصی هتل انجام می شوند.

این مجتمع 5 ستاره از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های بلک 1 کیلومتر فاصله داشته و فرودگاه آنتالیا در فاصله ی 35 کیلومتری مکس رویال بلک قرار دارد.

با اقامت در یکی از سوئیت های متنوع ساختمان اصلی، سوئیت های لاگونا، سوئیت های تراس یا ویلا های خصوصی واقع در مونتگومری مکس رویال، احساس خواهید کرد که در خانه ی خود حضور دارید.

 

فعالیت ها و سرگرمی در هتل مکس رویال بلک آنتالیا

ورزش: اگر ورزش بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد یا شما تعطیلات خود را به چشم شروعی برای یک سبک زندگی سالم تر می بینید،  هتل مکس رویال بلک به شما این فرصت را می دهد که در ورزش مورد علاقه تان مشارکت کنید؛ تنها لازم است یکی از گزینه های بیشماری که هتل در اختیار شما قرار داده است را انتخاب کنید: تنیس، فوتبال، ورزش های آبی، تناسب اندام، گلف و غیره. همچنین می توانید تحت نظر مربی های حرفه ای و سرشناس هتل مکس رویال بلک آموزش دیده و متناسب با آمادگی بدنی و سابقه ی ورزشیتان رژیم غذایی دریافت کنید.

ساحل، استخر و پارک آبی: ساحل 300 متری هتل مکس رویال بلک با همراهی پرتو گرم خورشید، آبی ژرف و بی انتها ی دریا ی مدیترانه، اسکله ی روی آب با کلبه های واقع بر فرازش و کلبه ها و صندلی های حمام آفتاب درون ویلا ها، اقامت شما در این هتل را لذت بخش تر خواهند کرد.

اگر آب تنی در استخر را به دریا ترجیح می دهید، استخر های روباز و سرپوشیده ی مکس رویال بلک در اندازه های مختلف و مجهز به لوازم و امکانات متنوع در تابستان و زمستان آماده ی سرویس دهی به شما می باشند. استخر اصلی، استخر سرپوشیده، استخر گرم آب دریا، استخر عمیق مخصوص بزرگسالان، استخر تراس، استخر روباز و سرپوشیده ی کودکان، استخر ریلکس و استخر های خصوصی ویلا ها از جمله ی استخر های هتل می باشند.

در پارک آبی کبری کینگدوم هجوم آدرنالین، نمایش های تصویری فریبنده و سرسره ها، لذتی وصف ناپذیر را برای شما به ارمغان خواهند آورد. 10 سرسره ی آبی با طول های مختلف تمامی لحظات سپری شده در این پارک آبی را به خاطراتی هیجان انگیز تبدیل خواهند نمود.

سرگرمی: هتل مکس رویال بلک آنتالیا جهت دو چندان شدن لذت تعطیلات برای شما برنامه های متنوعی آماده کرده است: اجرا ی موسیقی زنده، اجرا های آکروباتیک هیجان انگیز و گروه های نمایشی از کشور های مختلف. در طول زمستان سرگرمی ها و مراسم هتل با مهمانی های برگزار شده در تالار هتل، برنامه های تفریحی عصرانه، اجرا های موسیقی زنده و غیره ادامه می یابد. سالن رویال هورس با طراحی بسیار خاصش نوازشگر چشم های مهمانان خواهد بود. اتاق تفریحات "گِیم این" ساعت ها تفریح در کل روز را برای تمامی سنین آماده کرده است: مسابقات ماشین سواری با کنسول های بازی های سگا، سالن بولینگ 4 ردیفه، میز های بیلیارد، بازی های روی میز و بازی های شبیه سازی شده.

 

پارسا صالحی بازدید : 88 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول، DoubleTree By Hilton Istanbul – Moda، با ساحل به اندازه ی 4 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 5 ستاره که در محله ی پرتکاپوی کادیکوی قرار گرفته است توسط مغازه ها، رستوران ها و کافه های بیشماری احاطه شده و تنها چند قدم با بازار سنتی و خیابان کافه ها فاصله دارد. دابلتری بای هیلتون مودا به وسایل نقلیه ی عمومی دسترسی مستقیم دارد: هتل تنها 240 متر با ایستگاه مترو ی کادیکوی فاصله دارد. همچنین با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به بنادر کشتی کادیکوی برسید. این هتل لوکس مجهز به تراسی با استخر روباز و چشم انداز وسیعی از تنگه ی بسفر می باشد. همچنین کافه ی 360 روی این تراس واقع شده است.

اتاق های بزرگ هتل دابلتری بای هیلتون مودا دارا ی پنجره های تمام قد، اثاثیه ی شیک و سیستم تهویه هوا ی مطبوع هستند. خدمات اتاق توسط هتل ارائه شده و نوشیدنی و تنقلات داخل مینی بار قرار دارند. بیشتر اتاق ها مشرف به دریا هستند. برخی از اتاق ها شامل خدمات اگزِکیوتیو لاونج می شوند. همچنین در بعضی از اتاق ها یک حمام آبگرم و دستگاه اسپرسو وجود دارند.

مهمانانی که به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می دهند می توانند در باشگاه ورزشی مجهز هتل دابلتری بای هیلتون مودا تمرینات خود را ادامه دهند. مرکز آبگرم اِلِمِنتال ارائه دهنده ی یک سونا، انواع ماساژ ها توسط متخصصان خاور دور و یک حمام ترکی می باشد.

رستوران دابلز و کافه ی لا گازِتا مجموعه ی متنوعی از غذا های لذیذ را در فضا ی سرپوشیده یا روباز سرو می کنند. کافه رستوران "360 استانبول ایست" غذا هایی بی نظیر، موسیقی ای لذت بخش و چشم اندازی وسیع از تنگه ی بسفر را روی تراس هتل برای شما تدارک دیده است. در کافه استخر پشت بام اینفینیتی می توانید همزمان با لذت بردن از چشم انداز شبه جزیره ی تاریخی استانبول، حمام آفتاب گرفته و نوشیدنی خنک و تنقلات سبک میل نمایید.

پارکینگ خصوصی رایگان و خدمات اجاره ی ماشین از دیگر تسهیلات ارائه شده توسط هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول هستند. سرویس حمل و نقل به فرودگاه صبیحه گوکچن – واقع در 40 کیلومتری هتل – با پرداخت اضافه بها در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. فروشگاه های برند های مشهورِ خیابان بغداد در 6 کیلومتری هتل، مرکز خرید ناتیلوس در 2/5 کیلومتری هتل و مرکز خرید آکاسیا در 4 کیلومتری هتل قرار دارند. برای رفتن از هتل به فرودگاه آتاتورک لازم است مسافت 34 کیلومتر طی شود.  

هتل دابلتری بای هیلتون مودا، هتلی امروزی با موقعیت مکانی ممتاز واقع بر ساحل دریا ی مرمره در مناطق مودا-کادیکوی می باشد. با اقامت در این هتل می توانید در بخش آسیایی استانبول – که مکان مناسبی برای بازدید از بازار های سنتی، باغ های چای، بنا های دارا ی معماری عثمانی، کلیسا های تاریخی و خرید است - گشت و گذار کنید. برج مدرن هتل پنجره هایی تمام قد دارد که به شهر قدیمی مشرف هستند( قدیمی ترین بخش استانبول که اکثر بنا های تاریخی در آن قرار دارند ).

 

مزیت های برجسته ی هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول

دسترسی رایگان به اینترنت بیسیم درون اتاق ها و مکان های عمومی، دسترسی آسان به بخش اروپایی از طریق تونل مرمره، فاصله ی کوتاه تا بندر کشتی ها، واقع بودن در قلب کادیکوی در ساحل آسیایی استانبول، قرار داشتن در فاصله ی 30 دقیقه ای فرودگاه استانبول، واقع در نزدیکی ایستگاه زیرزمینی به سمت بخش های شرقی استانبول ( 30 دقیقه )، استخر روی پشت بام، استخر سرپوشیده ی فصلی و مرکز آبگرم به همراه حمام ترکی.

کار هایی که می توانید در اطراف هتل انجام دهید: پیشنهاد می شود در بخش فریبنده ی آسیایی گشت و گذار کنید. تفرجگاه ساحلی فنرباغچه در نزدیکی هتل دابلتری بای هیلتون مودا قرار دارد. می توانید به فروشگاه های برند های معروف سری زده یا در یکی از کافه های واقع در پیاده رو های خیابان بغداد استراحت کنید. در بازار های سنتی کادیکوی به خرید آجیل، ادویه و میوه ی خشک بروید. خیابان ها و کوچه های باریک کادیکوی مملو از فروشنده های کتاب های دسته دوم، مغازه ها و کافه هایی هستند که شیرینی و قهوه ی ترک می فروشند.

سوار تراموا ی نوستالژیک کشیده شده بین کادیکوی و مودا شده، از بنا های نئوکلاسیک بازدید کرده یا در پس زمینه ای از مناره ها و گنبد های مودا قهوه ی ترک بنوشید. از کاخ بیلر بی که در سال های 1860 ساخته شده دیدن نمایید. در مقابل برج دختر که فانوس دریایی زیبایی با چشم اندازی وسیع است به موسیقی ترکی گوش فرا دهید. در محله ی اسکودار قدم زده و 180 مسجد، کلیسا ها و کنیسه های واقع در آن را تماشا کنید. سوار بالن های ترک شده و از ارتفاع 200 متری نظاره گر بخش های اروپایی و آسیایی استانبول باشید.

 

خدمات و تسهیلات هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول

هتل دابلتری بای هیلتون مودا مجهز به اتاق هایی شیک و تسهیلات رفاهی فراوانی می باشد. به هنگام رسیدن از شما با کلوچه های شکلاتی استقبال می شود؛ این هدیه ی کوچک خوش آمدگویی تنها بخش کوچکی از خدمات گرم و دوستانه ای است که شما در هتل دابلتری بای هیلتون مودا دریافت خواهید کرد. این تسهیلات شامل موارد زیر می شوند:

خدمات پرستاری از کودک، منو ی کودک، گهواره، صندلی پایه بلند، انبار بار، سلمانی، سالن زیبایی، کانتر راهنما، آسانسور، تبدیل ارز، مغازه ی کادو فروشی، سرویس لباسشویی و پیشخدمت، سالن استراحت، نگهداری از بار، پرسنل چند زبانه، خدمات اتاق، گاوصندوق، دکه ی جلا ی کفش، سالن تناسب اندام، حمام، اتاق ماساژ، استخر روباز ( فصلی )، استخر، فضا ی استراحت، سونا، درخت زیبا ی گیلاس و سونا ی بخار.

 

غذا خوری در هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول

در هتل دابلتری بای هیلتون مودا می توانید حتی بدون ترک هتل از صرف غذایی با کیفیت لذت ببرید. چه طرفدار غذا های سالم باشید، چه خواهان میانوعده، در این هتل خوراکی متناسب با ذائقه ی شما پیدا خواهد شد. داخل هتل بمانید و از سرویس صرف غذا در اتاق بهره ببرید، به رستوران درون هتل سری زده یا پس از صرف شام با نوشیدنی های کافه خستگی روز را از تن خود خارج کنید. گزینه های غذا خوری هتل دابلتری بای هیلتون مودا شامل این موارد می شود: کافه رستوران 360 استانبول ایست ( مدیترانه ای، ماهی، نوشیدنی )، اگزکیوتیو لاونج ( صبحانه، تنقلات سبک، پیش غذا، نوشیدنی، استفاده از این غذاخوری مخصوص برخی از اتاق ها می باشد )، کافه ی لا گازتا ( غذا های سبک، نوشیدنی )، کافه استخر پشت بام ( میانوعده ی سبک، نوشیدنی )، خدمات اتاق ( صبحانه در اتاق، عصرانه، میانوعده ی دیر هنگام شبانه ) و رستوران دابلز ( صبحانه، نهار و شام بین المللی ).

 

تعداد اتاق: 245

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    مرکز آبگرم و سلامتی    حمل و نقل فرودگاهی    پارکینگ رایگان    اتاق ها ی خانوادگی    مرکز تناسب اندام

سال تاسیس: 2011

پارسا صالحی بازدید : 72 چهارشنبه 22 دی 1395 نظرات (0)
آژانس مسافرتی گلفام سفر همانند هر سال تور نوروز 96 را هرچه با شکوه تر برگزار می نماید. تور خارجی نوروز 96 به طور کاملا اختصاصی توسط گلفام سفر برگزار می گردد. هتل های به صورت گارانتی می باشد و پروازها چارتر و گارانتی گلقام سفر بوده. تمام تلاش ما بر آن است تا خاطره ای خوب را در ذهن شما مشتریان عزیز در تور نوروز 96 گلفام سفر به جا بگذاریم. ضمن تشكر از حسن انتخاب شما اين اطمينان را به شما مي دهيم كه تور عید 1396 را با بهترين كيفيت و بهترین قیمت برگزار نماییم پکیج های تور نوروز 1396 شامل شهرهای زیر می باشد
پارسا صالحی بازدید : 58 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

آکواریوم کوالالامپور - KL Aquaria 

 

یکی‌ از اماکن توریستی در مالزی اکواریوم کوالالامپور است. یک آکواریوم بسیار بزرگ که میزبان 5000 گونه مختلف آبزیان مناطق حاره‌ای است. مجموعه شامل یک تونل شیشه‌ای زیر آب به طول 90 متر، نمایشگاه‌های مختلف پوشش‌های گیاهی و جانوران، آبزیان و گیاهان دریایی، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی چندرسانه‌ای و فروشگاه هدایا است. برنامه‌های گوناگون آموزشی نیز بخشی از خدمات این مجموعه است. تماشای غذا دادن به کوسه‌ها یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های این آکواریوم است که همه روزه ساعت 15 اجرا می‌شود.

پارسا صالحی بازدید : 61 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

  مدت اقامت :3شب و4روز(قابلیت رزرو تور 1شب تا 20شب)

  خدمات آژانس :بلیط هواپیمایی اطلس گلوبال-هتل با صبحانه-ترانسفر فرودگاهی-یک گشت شهری با ناهار-بیمه مسافرتی.
  مدارک لازم :کپی پاسپورت با 6 ماه اعتبار.
  توضیحات :

***پکیج با پایین ترین نرخ کلاس پروازی بسته شده در صورت تغییر کلاس پروازی مابه تفاوت به پکیج اضافه میگردد***

 
  امکانات تور :
   1.بیمه مسافرتی  
   2.راهنمای تور 
   3.ترانسفر فرودگاهی  
  4.گشت شهری
   5. 30 کیلو بار
برای اطلاعات بیشتر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید.

رزرو تور آنتالیا

 
 
پارسا صالحی بازدید : 67 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

گالری ترتیاکوف

 

موزه ترتیاکوف در مسکو موزه تاریخ هنر روسیه می باشد که توسط پاول میخایلوویچ ترتیاکوف که یک بازرگانان روس بوده است این کلکسیون طی سالهای متوالی جمع آوری شده است.این گالری در خانه ای که خانواده ترتیاکوف در سال 1851 خریداری کرده بودند قرار دارد.

گالری ترِتیاکوف یکی از دیدنیهای مسکو و جاذبه های روسیه به شمار میرود. این گالری ۵۲ تا تالار داره که هر کدوم از این تالارها به دوره زمان ویژه ای تعلق می گیرن و شامل برخی از شاهکارهای بزرگ هنرهای سنتی روسیه مربوط به قبل از انقلاب و مجموعه ای از نقاشی ها، مجسمه ها و هنرهای روسی از قرن ۱۸ تا ۲۰ شامل می شوند. 
پاول ترتیاکف از ۱۸۵۶ گردآوری تابلوهای نگارگران روس رو آغاز کرد. این کار او به پدید آمدن گنجینهٔ هنرهای ملی انجامید. طی نزدیک به یکصدوپنجاه سالی که از بنیاد این موزه می گذره، بیش از ۱۳۰ هزار تابلوی نقاشی، پیکر و شمایل کار نقاشان نامی و هنرمند روس در سده های یازده تا ۲۰ در آن گرد آمده. کارهای نقاشانی مثل «ونتسیانف»، «تراپینین»، «فدوتف» و بسیاری آثار دیگر که در این گنجینه وجود داره از بهترین آثار هنر واقع گرایانه جهان به شمار می رود.
پارسا صالحی بازدید : 288 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

 

فری شاپ فرودگاه دبی

 

فری شاپ فرودگاه دبی : دبی دوتی فری یا همان فری شاپ دبی یک فروشگاه معاف از مالیات واقع در فرودگاه بین المللی دبی می باشد.

این فروشگاه با فروش بیش از 1.9 بیلیون دلار در سال 2014 افزایش فروش 7 درصدی نسبت به ستل گذشته خود داشته و تبدیل به بزرگ ترین فروشگاه خرده فروش فرودگاهی در جهان شده است.

فروشگاه فری شاپ در هر سه ترمینال فرودگاه دبی در بخش وردی و خروجی قرار دارد اما بزرگترین و مدرن ترین آن در خروجی ترمینال 3 واقع است  که یکی از بزرگترین سازه های جهان است و  به صورت اختصاصی در اختیارهواپیمایی امارات می باشد. هر سه فروشگاه در 24 ساعت شبانه روز در 7 هفت روز هفته باز هستند. همچنین محصولات این فروشگاه در هواپیمت های امارات نیز به فروش می رسند.

گستره و تنوع محصولات فری شاپ دبی شامل : برند های مشروبات الکلی - انواع برند های سیگار و توتون - انواع سیگار برگ از کشور های مختلف - انواع برند های طلا و جواهر - انواع برند های مطرح عطر و ادکلن - لوازم آرایشی - انواع برند های کیف و چمدان - انواع برند های لوکس خودکار و خودنویس - انواع برند های عینک آفتابی - پوشاک آقایان و کارت شارژ و سیمکارت تلفن همراه می باشد. البته عطر ئ ادکلن های فری شاپ دبی از محبوبیت بیشتری برای مسافران فرودگاه دبی برخوردار است  و بیش از 17 درصد کل فروش سال 2014 را به خود اختصاص داده اند.

مطابق قوانیین گمرک دبی برای هر مسافر ورودی به دبی در فرودگاه فری شاپ محدودیت های زیر برای خرید بدون مالیات در نظر گرفته شده:

  • خرید هدیه تا سقف 3000 درهم
  • 400 سیگار ، 50 سیگار برگ و 500 گرم تنباکو
  • 4 لیتر از مشروبات الکلی و یا 2 کارتن آبجو ( هر کارتن شامل 24 قوطی و هر قوطی کمتر از 355 میلی لیتر )
  • وسایل شخصی

البته فروشگاه فری شاپ دبی تنها فروشگاهیست در دبی که به صورت قانونی مشروبات الکلی می فروشد و تنها در هتل ها و رستوران های دبی مشروبات الکلی سرو می شود. البته ساکنان نیز می توانند مجوز هایی برای خرید مشروبات الکلی تهیه نمایند.

همچنین مسافرانی که دبی زا ترک می کنند نیز باید از قوانین گمرکی و فری شاپ کشور مقصد مطلع باشند. البته بسیاری از کشور ها محدودیت های مشابه دارند. سوالی که برای اکثر مسافران فرودگاه دبی پیش می آید این است که آیا بهتر است کالای مورد نیاز خود را از فری شاپ دبی تهیه نمایند یا کشور مقصد ؟! در واقع پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد و بستگی به شرایط فردی و کالای مورد نیاز و قوانین کشور مقابل دارد. به هر حال فری شاپ فرودگاه دبی به ویژه خروجی ترمینال 3 یک فروشگاه بسیار بزرگ با تنوع محصول زیاد می باشد.

همچنین فروشگاه فری شاپ دبی دارای وبسایت فروشگاه آنلاین نیز می باشد که دارای اطلاعات کاملی از محصولات و قیمت آنهاست. مسافران قادر هستند تا قیمت محصولات فری شاپ را با قیمت همان محصول در کشور خود مقایسه نمایند و البته بایت واحد قیمت را به درهم تبدیل نمایند.

فروشگاه فری شاپ دبی در 20 دسامبر 1989 تاسیس شده و هر ساله در این روز محصولات خود را با 25 درصد تخفیف می فروشد و این حراجی تا ساعت 12 شب ادامه دارد.

فروشگاه فری شاپ دبی برای قرعه کشی های خود بسیار معروف است . هرسال میلیون ها درهم پول نقد و خودرو های لوکس نظیر (بنتلی، پورشه، آئودی، BMW، جگوار، مرسدس بنز، آستون مارتین، لامبورگینی و غیره) به مشتریانش به قید قرعه جازه می دهد. نتایج قرعه کشی در وبسایت فروشگاه فری شاپ دبی برای مسافران قابل پیگیری می باشد.

پارسا صالحی بازدید : 68 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

کاخ دلمه باغچه

این کاخ که در راستای تنگه بسفر قرار دارد، زیبایی و اهمیت تاریخی زیادی دارد. کاخ دلمه باغچه در قرن نوزدهم ساخته شد، و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و کرسی حکومتی استفاده می کردند. معماری داخلی و خارجی این کاخ ترکیبی از طراحی های عربی و اروپایی است که فقط در این تقاطع دو قاره دیده می شود.

این کاخ همه روزه بجز دوشنبه ها و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر به روی عموم باز است.

پارسا صالحی بازدید : 64 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

حمام رومي آنتاليا

 

 

 

وجود آثار باستاني به جاذبه گردشگري آنتاليا ترکيه کمک بسياري نموده است ،حمام رومي آناليا داراي فضاي آرامش بخشي است. علاوه برآن کليه امکانات تفريحي و آسايشي نيز در اين منطقه وجود دارد. در اين حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده مي شود مجموعه اي از بهترين آثار باستان شناسي گرد هم آورده شده است. اين حمام که از ديدني هاي آنتاليا ست ، در شرق منطقه سيده-دش و در ميان جنگل هاي درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تيتريين گل به معناي گل لرزان با (پرچم آبي و داراي ساحل آرام) و(کيزيل آگاچ) بوده قرار گرفته است که به دليل دارا بودن سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسيار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

پارسا صالحی بازدید : 70 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

Moscow Metro – متروی مسکو

 

برخی معتقدند متروی مسکو یک گالری هنری است. ساخت متروی زیرزمینی مسکو به سال 1930 باز می گردد و ایستگاههای آن با نام "کاخ های مردم " ساخته شده است. در طراحی ایستگاههای مترو از نقش های برجسته ، حاشیه های زینتی ، سنگ های مرمر ، مجمسه های برنز ، شیشه های رنگی و موزاییک های بیشماری استفاده شده است که تمی از مد روم شرقی را در خود جای داده است.

پارسا صالحی بازدید : 78 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

 

Moscow Kremlin – کاخ های کرملین

 

حتی اگر تا به حال به مسکو سفر نکرده باشید حتما بارها تصاویر این گنبدهای رنگی زیبا در میدان سرخ را دیده اید. این کلیسای جامع در قرن 16 به منظور بزرگداشت پیروزی روسیه در برابر لهستانی ها ساخته شده است. سنت باسیل شاهکار هنر ارتودوکس بحساب می آید و سمبل شهر مسکو شناخته شده است.

پارسا صالحی بازدید : 67 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

Red Square – میدان سرخ

 

میدان سرخ بعنوان میدان اصلی و مرکزی مسکو شناخته شده است چرا که تمامی خیابان های اصلی مسکو که به بزرگراههای اصلی روسیه می رسند به این میدان متصل هستند. میدان سرخ وقایع مهمی را در تاریخ روسیه در خود جای داده است و علاوه بر اینکه در مرکز مسکو قرار دارد قلب کشور روسیه نیز بشمار می رود.

پارسا صالحی بازدید : 90 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

مسجد جمیرا

 

مسجد های بسیار زیبایی در شهر وجود دارد که یکی از بزرگترین و زیباترین آن ها مسجد جمیرا می باشد این مسجد نمونه ای چشمگیر از معماری اسلامی نوین است که ساخته شده از سنگ و به سبک قرون وسطایی می باشد این مسجد با مناره های دوقلو و گنبد با عظمت خود نشان اختصاصی شهر محسوب می شود. به خصوص در شب هنگامی که چراغ های ظریف آن هنرنمایی می کنند بسیار دیدنی و جذاب می باشد. مسجد جمیرا بزرگترین مسجد مورد تحسین دبی می باشد و یکی از بزرگترین دیدنی های جذاب دبی محسوب می شود.



پارسا صالحی بازدید : 151 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

رودخانه ماناوگات

 

 

رودخانه ماناوگات رودخانه ای است بي نظير که از جنوب کوه هاي طرس جاري ميشود و به در ياي مديترانه ميپيوندد . بهترين راه بازديد از اين رودخانه گشت با کشتي است که از کنار شهر زيباي سيده عبور مي کند و فرصتي براي بازديد از مناظر ديدني اطراف را به ارمغان مي اورد . همچنين مسافران اين کشتي زماني براي شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دريا ي مديترانه را در بر خواهد داشت . زمان تاسيس ماناوگات به طور دقيق روشن نيست ، اما200-150  سال قبل از ميلاد تخمين زده مي شود . چنانچه از مدارک فهميده مي شود ، حمل بار و انسان از روزگاران اوليه تا سالهاي اخير بر روي رودخانه ماناوگات انجام شده است. ماناوگات در سال 1913 يک روستاي جمهوريه ترکيه شد. آبشار ماناوگات در 4 کيلومتري شمال ماناوگات واقع شده است. يکي از نقاط زيباي مورد علاقه ترکها و همچنين بازديدکنندگان خارجي . اينجا زير درختان صنوبر ، شما مي توانيد از يک ناهار عالي درست شده از فزل آلاي کبابي ، خيسانده شده در شراب سفيد لذت ببريد. تقريبا 3 کيلومتر دورتر شما به شيهلار مي رسيد (Shihlar) . از آنجا يک پباده روي ساده يک ساعته به سايت باستاني سلوکيا مي رسيد.

پارسا صالحی بازدید : 126 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

مسجد كنگره دار  (YIVLI MINARE)

 

ييولي ميناره لي توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتاليا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كرد.                                                                                                                                                                                                                                  

پارسا صالحی بازدید : 122 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

 

 

دهکده ی میراث دبی

کمپهای دسته جمعی و فرهنگی برگزار شونده، شیوه ی قدیمی زندگی در خاورمیانه را نشان می دهد. در این دهکده می توانید فروشندگانی را ببینید که سرامیک، وسایل بافته شده و چوب های تراشیده شده ای را می فروشند. در طول روز نیز می توانید هنرمندان را در حال کار ببینید. از دیگر جاذبه های موجود در این دهکده، تمرکز بر شیوه ی زندگی Bedouin و نیز صنعت قدیمی استخراج مروارید این ناحیه می باشد. 


زمان کار: همه روزه
آدرس: Shindagha، دبی
پذیرش: رایگان 

پارسا صالحی بازدید : 102 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

سیاحت های صحرایی

هیچ چیز لذت بخش تر از سیاحت در اطراف تپه های شنی صحرای عربستان نمی باشد. رانندگان ماهر و مجرب، کاروان ماشین های چهار چرخ را در سواری های پیچ و خم دار در بین تپه های شنی صحرای عرب راهنمایی می کنند. این سیاحت های صحرایی برای نصف روز برنامه ریزی شده اند؛ و به عنوان فعالیت های جانبی، توریست ها اجازه دارند ساعاتی به تماشای غروب خورشید بنشینند، سپس برای صرف شام و رقص و کشیدن قلیان به دهکده ی Bedouin می روند.

زمان کار: همه روزه
آدرس: صحرای عربی، دبی
پذیرش: پولی 

پارسا صالحی بازدید : 144 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

پارک آبی دبی

 

برترین پارک دبی پارکی مفرح و خانواده پسند است که به توریست ها کمک می کند از گرمای هوا رها شوند. تفریحات این پارک شامل موج سواری های مهیج و نیز تفریحات بی خطر مخصوص کودکان می باشد. استخرهای اینجا موج هایی به ارتفاع 1.5 متر ایجاد می کنند. اما Flowrider محبوب ترین جاذبه ی اینجا می باشد که موج هایی منحنی شکل و مخصوص موج سواران ایجاد می کند که حتی تماشای آنها نیز لذت بخش است. 

زمان کار: همه روزه، نوامبر تا فوریه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر / مارچ تا می از ساعت 10 صبح تا 7 عصر / جون تا آگست از ساعت 10 تا 8 شب و سپتامبر تا اکتبر از ساعت 10 صبح تا 7 عصر
آدرس: جاده ی ساحل جمیره، دبی
پذیرش: پولی 

پارسا صالحی بازدید : 163 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

 غار کارائين

يکي ديگر از مناطق ديدني آنتاليا غار کارائين است که در فاصله 30 کيلومتري شهر آنتاليا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصيات در خورتوجه اين مکان تعلق آن به دوران پارينه سنگي است. اين غار از جمله قديميترين مکانهاي سکونت انسانها در کشور ترکيه مي باشد.اين مکان داراي يک ورودي مجزا است که با نور خورشيد روشن مي شود و در ادامه به 3 تالار بهم پيوسته منتهي ميگردد. در داخل غار، يک موزه کوچک در کنار درب ورودي اين غار قرار دارد که برخي از آثار باستاني که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد را به نمايش مي گذارد.

پارسا صالحی بازدید : 108 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)
 

آبشار دودن

 
در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودالدر اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر دبي آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16تر مکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.
   
 
پارسا صالحی بازدید : 150 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

 برج ساعت

برج ساعت هم نمادي ديگر از اين شهر است که هم چنان در ميدان کاله کاپيسي به عنوان سمبل صلابت و پايداري جاي خود را در اين شهر قديمي حفظ کرده است. پارکهاي آتاتورک و کاراعلي اوغلو با آن گلهاي زيبا و رنگارنگ، آبهاي درخشان اطراف خليج و کوههاي زيبا  با مناظر نادر خود همگي وسيله اي است تا اين شهر را به يک تفريگاه زيبا و مشهور تبديل نمايد. 

 

 

 

                                                    

درباره ما
اماکن گردشگری در تمامی نقاط از جمله ترکیه,دبی,تایلند,روسیه,قبرس,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 296
  • بازدید کلی : 16,981
  • کدهای اختصاصی